Quimby: Sehol se talállak

1. Mi jut eszébe az UTAZÁS szóról? Gyűjtsünk szavakat az utazás témaköréből! 

2. Mi van a képen? Írjuk alá!

London, Varsó, kávéscsésze, Nyugat, út, wécé


A                                                           


                                                           



                                                           



                                                          



E                                                            


                                                          


2.b Hol van? Írjuk be a 2.a feladat szavait (a képek alapján)!

 –ban/-ben: Varsóban, ...

 -on/-en/-ön: ...

3. Olvassuk át a szöveget! A 2.b feladat szavait írjuk be!

 Quimby: Sehol se talállak

voltam New Yorkban
reptéren 1.                                   ,
Berlinben lassú volt a fény
imbolygott Amszterdam
és hess jött Marakesh
Párizsból sms
szikrázott Velence
mint 2.                                 a fűszeres
lány aki eladó
de én nem Bem apó
halló halló halló
hallucináció
Refrén: csak a szerelem eleven elemem
valahol elveszett
veszettül keresem
sehol se talállak téged életem
voltam Keleten
jártam 3.                                 ,
déli legelőn
északi ugaron
sorstalan 4.                                 ,
fejvesztve kutatom őt
nem tudom hol lakom

itt lesz a szekrényben
a 5.                                 ,
vagy tán a szőnyeg alatt
az ajtó mögött nem néztem
egy sötét sarokban
nyilvános 6.                                 ,
a körúton egy kávéházban
budai erkélyen
jaj hívok nyomozó
mer én nem Columbo
halló halló halló
halucináció...

Refrén:

Halgassuk meg a számot! Ellenőrizzük a megoldást! 




4. Mi a hallucináció?  Milyen utazásról szól a szám?

A feladatlap megoldókulccsal letölthető és kinyomtatható innen!

Nincsenek megjegyzések :