Az én cuccaim, a te cuccaid


Egészítsük ki a mondatokat a minta szerint!
Az én                 karkötőm                   az asztalon van.
                A te          karkötőd is az asztalon van?                                   
Az én                                      (esőkabát) a szekrényben van.
                A te                                                                                               
Az én                                      (táska) nagyon szép.
                A te                                                                                              
Az én                                      (sál) nem új.
                A te                                                                                               
Az én                                      (szandál) magas.
                A te                                                                                               
Az én                                   (mellény) fehér.
                A te                                                                                              
Az én                                   (napszemüveg) a táskában van.
                A te                                                                                             

Nyelvtani súgó:
TIPP: a fenti feladatlap megoldókulccsal letölthető és kinyomtatható innen!

Nincsenek megjegyzések :