Birtokos személyjel: az én könyvem, a te könyved

Az én                             (könyv) az asztalon van.

                A te                                                                               .        

Az én                                (kabát) a szekrényben van.

                A te                                                                               .                      

Az én                                (blúz) nagyon szép.

                A te                                                                               .                       

Az én                                (autó) nem új.

                A te                                                                               .                       

Az én                                (ház) magas.

                A te                                                                               .                        



A fenti feladat megoldókulccsal PDF dokumentumként letölthető és kinyomtatható innen.




Nyelvtani súgó:

Nincsenek megjegyzések :